09 January 2012

Semoga dia JOdohKU AMIN ~~

malam yang sangat tenang bagi diri nie, kenapa tiba2 aku terasa macam kehilangan sesuatu, sesuatu yang amat bererti dalam hidup nie..sesuatu yang sering memberi kebahagian kepada diri nie dahulu..yup !!! aku terasa macam kehilangan dia dalam hidupku...kami makin hari makin jauh aku tak tahu di mana silapnya..aku kan yang berubah atau dia..tapi sejak akhir2 nie aku terasa dia makin menjauhi diri diri..adakan dia ade yang lain..kalau benar andaian ku nie adakan aku dapat menerima perpisahan yang akan terjadi nanti..aku tidak sanggup kehilangan dia..hanya dia aku inginkan aku tak nak yang lain..cukup larh hanya dia seorang.. YAALLAH dengarkan larh berkenankan larh doa ku nie..semoga dia adalah jodoh ku..panjangkan larh jodoh kami YAALLAH....aku berharap DIA mendengar da menerima doa ku nie...aku tidak perna berhenti berdoa semoga dia adalah jodohku..aku amat sayang padanya..amin... aku berharap perubahan nie hanya sementara..biee.orang rindu biee yang dulu...orang nak biee yang dulu.. :(

No comments:

Post a Comment