19 May 2012

sahabatKU :)

malam nie terasa penat sangat-2 tp aku rasa epy plak bila dapat kuar dgn seorg kawan lama aku, da lama kami da jumpa dalam 5 tahun rasanya, cepat btoi masa berlalu, xsangka seorg kawan yg mmg playboy bole mjdi kawan aku, HAHAHA, siapa pun dia hanya aku yg tau sejarah hidupnya selama nie, dan dia merupakan kawan yg sangat pting bagi aku, siapa kata seorg perempuan tidak bole berkawan rapat dengan seorg lelaki, aku mempunyai bestfrenz, yup ! nama dia Aiman firdaus dulu kami selalu g skolah sama-2, madrasah sama-2, tp kami hanya kawan xlebih dari itu. sebab aku langsung xde perasaan pada budak sengal yg bernama Aiman Firdaus 2.. HAHAHA SOey erk man kutuk kau.hhhheeee mcm xtahu je peragai aku nie. man seorg yg agak hensem orgnya tp syg sikap playboy dia mkn mjadi-2 sekarang , tau lah kau tu encem kan.. heeheheheh.. lama kami tak jumpa sejak dia ikut family dia g sabah, kami terputus hubungan dan aku btoi-2 xsangka dia datang umah aku pagi tadi then ajak aku kuar.. sapa xterkejut dgn dia, rupanya dia da seminggu datang kl, untung aku kat umah kalau x, pdn muka ko !! aku tak sangka seorg playboy mcm dia bole tersungkur dengan seorg gadis yg sangat cantik bagi aku, !! patut lah datang cari aku, nak mx tolong rupanya, dan aku betoi-2 xsangka AIMAN FIRDAUS blo menangis hanya disbb kan seorg gadis.. baru kau tau man langit tu tinggi kerw tak HAHAHHAHAHA.. TP ALHAMDULLIAH akhirnya kawan aku nie insaf juga..hehehehehehe.. :p soey man aku update blogger pasal kau plak erk.. tapi aku masih teringat lagi kata2 dia kat aku tadi " kau nak tau nik, arak tu sebenarnya da sebati dengan hidup aku masa kat sabah dlu, minuman keras ape yg aku tak cuba.. semua jenis minuman keras aku dan cuba, setiap kali aku teringat kan S***** ( NAMA GIRL TU TAUW ) Aku ke kelab malam. minum berparti... GIRLFRIEND kau tak payah cakap lah !! aku lupa terus pasal pahala dan dosa  janji aku dapat lupakan dia. sembahyang xpayah ckp lah, aku mmg langsung tak tahu arah kiblat kat sana. aku da jauh tersempang nik, KAWAN  kau nie dan rosak teruk da..dah tak boleh nak patah balik da !! da alhamdulliah kawan aku nie da jauh berubah, YA ALLAH ampun kan dosa-2 kawan nie.. man kau mmg kawan aku dari dlu sampai sekarang, aku paham perasan kau, aku berharap sgt kau dapat pikat hati dia kembali, aku percaya dia akn tetap milik kau kawan, aku akan sokong kau dari belakang, ingat lah aku sentiasa dibelakang kau, jgn hirau kan ape yg org cko sbb diowg tak knl sapa kau sebenarnya, walaupun kau anak org kaya, berpelajaran tp ko xperna bongkok dan sombong, xmcm llki lain yg aku knl.. kau adalah kwn sejati aku man, terima kasih man sebb ingat aku walaupun kita da lama xberhubung, aku tak sangka kau akan ingat aku sampai sekarang.. sanggup kau datang jauh-2 sebab nk jumpa aku then cter mslh kau.. man kau adalah kawan kami, kawan aku dan wanti.. kalau lah wanti dapat join tadi msti lagi epy kan.. semoga berjaya kawan memikat hati dia, aku dari belakang hanya mendoakan yg terbaik untuk kau !! :)

No comments:

Post a Comment