20 August 2012

SELAMAT HARI RAYA :)




ASSALAMUALAIKUM :) salam muhibbah.. SELAMAT HARI RAYA kawam-2.. aku tau dan belambak orang post pasal raya kan ? kat FB, TWITTER, YOUTUBE, MYSPACE, FRIENDSTER, INGTAGRAM N semua jenis social network lah.. aku tak nak potpetpotpet banyak sangat.. raya tahun nie aku macam biasa raya bersama-2 big family aku kat KL.. biasa lah orang takde kampung katakan huhuhu.. :-p
                                       \
kawan-2 aku yang sentiasa beraya dengan kau setiap hari raya hehe.. sebab kami takde kampung so raya kat KL jelah nampaknya.. hehe.. :)

                                     3
:) cantik kan kami-2 nie.. hehe :-phaha kami tau kami semua nie cantik-2 kan HAHAHA :-pposing dulu sebelum g kubur n jalan-2 hehe :-psempat lagi posing walaupun baju basah gila-2 nie sebab redah hujan.. :) suka plak pic nie.. hehehe :)


bersama kawan yang sangat-2 memahami diri nie.. :)

No comments:

Post a Comment