15 August 2011

Aku Dan Dia

aku rindu dia sangat2 macam nak nagis jerw asenya..sumpah aku rindu gila2 ngan dia, aku xperna rasa rindu macam nie kat sapa2 tapi ngan dia aku rasa lain sgt..dulu aku perna berjanji yang aku tak kan bercinta selagi aku tak capai cita2 aku tp aperw yg berlaku sebaliknya..btoi aperw yg orang cakap jangan terlalu cakap besar kang lain jadinya..hehe..merindukan sesorang amat perit rasanya kan..aku rasa macam aku nagis jerw taim nie..tp aku xnak orang lain npk aku macam nie..tb2 aku teringat perkenalan kami..aku btoi2 xsangka perkenalan kami nie bleh terjadi perhubungan nie..sampai sekarang aku tak caya..hanya kerana salah no aku ngan dia boleh "berkawan" sampai sekarng, detik perkenalan kami pada MEI 2008 dan tarikah kitorang couple 30 ogos 2008..huhu..aku akan ingat tarikh tu untuk selamanya..tarikh keramat kami..aku sayang sangat kat dia dulu kini dan selamanya..aku berharap sangat2 semoga ALLAH merestui hubungan kami nie..amin ~~~biee orang rindu gila ngan biee..luf you biee..mmuuuaahhhhhhh !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment