13 August 2011

Aku Shayang Dan Rindu DiA

petang2 macam nie tba2 aku teringat kat dia.taktahu nperw aku rasa serba salah sangat2 sebab xreply msj dia beberapa hari nie..aku terase sangat ngan peragai dia...kadang2 dia buat aku macam xderw mkn dalam hidup dia..macam kadang2 aku pikir aku seorg jerw sayang dia. aku perlu kan perhatian n kasih sayang dia alau bleh..tp dia macam bt xtahu jerw perasan aku nie...aku sayang gila ngan dia tp dia tu aku tgk macam xderw perasan jerw..kadang2 terase gak ngan peragai dia..bila kitorg jerw msti dia akn msj n call org yg aku tak tahu..plik jerw kan..kadang2 aku cemburu bila dia mesej n call orang lain..dia xperna nak call aku sebelom2 nie..alau mesej pon msti pendek2..kadang2 aku malas nak mesej..sebab peragai dia macam tu..aku cukup2 terase ngan peragai dia..sumpah kadang2 aku rasa macam nak nagis jerw..tapi aku sabar sebab aku sayang sangat kat dia..aku sayang gila ngan dia..sumpah aku tak tipu tapi dia ntah larh aku pun tak tahu nak cakap aperw yg penting aku akan setia ngan dia sampai kehujung perhubungan kami nie..aku rindu dan sayang sangat kat dia..biee, orang sayang biee sampai bila2, percaya larh orang akan setia sampai akhir nyawa orang..walaupun orang tauw biee perna buat kesalahan dibelakang orang tapi orang diam sebab orang sayang sangat kat biee..i love you biee..ILYSDM biee..SAYANG sangat Biee

No comments:

Post a Comment