11 March 2012

11. MAC. 2012 :)

salam satu malaysia dan selamat malam semua, kepada pembaca blog ku ape khabar semua, anda sihat  HUHUHUHU :-P, ARINI anda tau ari ape berapa ari bulan, tentu lah anda tak tahu kan HAHAHAHA.. okey-2 sebenarnya arini 11.3.2012 merupakan ari ulangtahun kelahiran KU.. huhu maksudnya ari jadi aku lah..ape lah korang nie... :-p, xsangka da tua rupanya aku sekarang kan kikiki.. arini genab lah umur aku 21tahun, maknanya da 21 tahun aku hidup kat dunia nie, xsangka masa bergitu pastas berlalu, byk kejutan terjadi arini, korang nak tauw arini btul-2 buat aku rasa bahagia sangat-2 msti lah bahagia kan da kata sambut befday kan kan.. huhu, bangun-2 tidur je da ade kejutan untuk aku dan hingga buat aku menangis, HAHAHAHA .. ape-2 pun aku bahagia sangat-2 arini.. pagi-2 family aku da baling-2 tepung kat bilik aku, mmg habis lah bilik aku dibuatnya..HAHAHA.. sapa lah nak cuci cadar n mop lantai kat bilik aku tu nanti..hehehe.. korang nak tau sapa yg bersihkan bilik aku tu mesti lah org yg aku sayang kan, sapa lagi kalau bkn mak kesayangan ku tu..huhuhu...pagi-2 da da dapat kejutan tghari ari plak aku dapat makan makanan kegemaran aku, korang nak tau ape makanan kegemaran aku tu, mesti lah pizza hut dengan pasta, hihi..korang nak tau tak sapa belanje semua 2, sapa lagi alau bkn makcik-2 ku semua, dengan seorang pakcik ku..hihi..mereka semua lah ketua plan nie, mmg nasib lah dapat makcik-2 n pakcik mcm diowg nie.. sayang sangat kat diowg, korang nak tau semalam pun aku kna gak tp ngah kawan-2 aku lah, kena baling tepung mmg betul-2 menduga sanggup tunggu aku balik semata-2 nak baling tepung kat aku...mmg btl-2 mduga lah orang cakap kan, HAHAHAHA... semalam pun best juga sebab dapat kuar dengan kakak cantik saya, sapa lah kakak cantik saya alau bukan k.hany kan, heeeeeee..semalam kami merayap sampai kul 3pagi, bosan pusing-2 KL tp g SUNGAI BESI plak, g sana sbb nak makan SUP MELETOP hahahaha..terbaik kan kami nie, lps makan SUP MELETOP kami jalan-2 p DANAU KOTA PLAK, hahahaha... terbaik kan kami nie, dengan merempit... MMG TERBAIK LAH KAMI..okey lah sampai cini dlu, mata aku da ngantuk sgt-2 hihihihi bye-2 selamat malam semua :) :) ^_^

No comments:

Post a Comment