14 March 2012

selamat pagi semua :)

selamat pagi semua dan salam satu malaysia, heeeeee... pagi yang agak mendung tanda-2 nak ujan asenya..tau-2 je aku nie kan.. HAHAHA, arini aku ponting clss heee.. bkn sengaja tau tp sbb saket perot sgt-2 xtahu lah mkn ape smlm sampai saket perot den dibuat huhu... alhamdullaih lps mkn ubat kurang skt saket nie.. sejak dua menjak nie asyik ujan je, tak tahu lah macam nie nk buat assegment fotografi nie.. 2minggu lagi da kna anta.. 3minggu lagi final exam da start da.. YAALLAH byk bnar nk kna setel n kna anta semua menda, bulan nie btoi-2 bz dibuatnya, final projek suntingan vedio, event lagi, final grafik dan final fotografi wooooo... bole gila aku dibuatnya bln nie.. nasib baik lah exam nanti satu paper je.. alau tak mmg btoi-2 gila aku dibuatnya..fuhhhhh !!!! terpakse mengeluh lah sem nie.... tpi  sem depan dua subjek je.. xlah myk sgt kan.. heheh.. aku xsanKA btoi lah, xsangka sbb sem depan aku da sem 6, masa cepat berlalu terasa baru semalam aku stdy..huhu.. ape-2 pun aku rasa bersyukur sgt-2 dapat berkawan dgn orang yg btoi paham n tahan ngah peragai aku..heeee..thanks myfrenz semua... :) 



No comments:

Post a Comment