26 April 2012

bersama mycezen ^_^

dia adalah cezen aku yang paling rapat dengan aku.. dalam banyak-2 cezen hanya dia yang aku ade, hanya dia.. dia sentiasa ade untuk aku HAHAHAHA.. nama dia zura je..hehehehe.. seorang yang kelakar, cantik, manis dan suka sound orang suka hati dia je huhu.. tp seorang yang agak kepoh orang nya.. huhuhu..

bersama cezen yang tersayang ^_^

nie lah cezen aku, cezen yang paling aku sayang sangat-2.. ;p

kami sentiasa bersama walau dimana jua.. ^_^

eleh buat muka cumil plak dia nie.. tp cezen aku nie mmg comil pun..huhu ;p

hehehe.. jum minum air kelapa bersama kita..hehehe cuaca yang panas sgt taim nie..

:p korang ade !! xde kan HAHAHAHAHA

orang lapar memang macam nie tau.. ;p

suka sangat pic nie.. hehehe ^_^

sedap nya.. jum makan jum ^_^

nie lah dia makanan kami berdua xde lah byk sgt kan..hehehe:)

tu dia~~~ hahahaha

xhabis-2 nak pusing kan.. ;p

taim untuk balik setelah seharian merayap bersama mycezen

walaupun xde lesen tetap berani bawa kete.. (walaupun kete pinjam ) hehe..

No comments:

Post a Comment