22 April 2012

outing bersama mereka :)

hay-2 you all.. ape khabar sht semua lama xupdate blogger nie kan..huhu.. soey lah bz ckt sejak akhir-2 nie.. biasa lah cuty sem katakan huhu.. so mls ckt nk update blogger huhu.. korang nak tau x.. aku rasa epy sgt bila dapat kuar bersama mereka-2 nie.. hihihi jum tgk kat bawah ape ada kat bawah nie..hihihi ;p

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :p


hehe.. nie lah mereka-2 yang aku kata best dapat kuar dengan awk-2 semua :)

sempat lagi pusing kan k.hany nie.. bawa kete elok-2 okey.. :) ;p

azi dan ifa ~~ mereka pun nak berpusing juga rupanya..hihihi :) ;p

tinggal 3 orang je dalam kete sebab azi da sampai KLCC dia jumpa kekasih hati dia hehehe ;p

korang nak tau mereka nie suka berpusing.. tgk tu kat mana-2 sempat lagi nak pusing.. itu lah sifat mereka ifa n k.hany.. :) :p

tgk pusing lagi.. kan aku da kata mereka nie mmg xley nampak camera kalau tak nie lah jadinya..huhu ;p

sempat lagi kan.. ;p

taim untuk makan.. perut da lapar da.. hehehe :) ;p

tadaaaaaaaa.. ;p kitorang kat genting tau.. huhuhu ;p

alolo... comilnya kawan aku nie..huhu..;p

kami... umu, ifa, aku n k.hany :) da plan nak jumpa umu kat sini..hihi

HAHAHA nani pun ade gak.. cuma nani lewat ckt datang..jum shopping jum.. :)

HIHIHI KAMI yang suka bergambar.. ;p

jum makan jum bersama kami :)

huhuhu :) 

:) 

paling suka pic nie awk-2 semua huhuhu :) :p

No comments:

Post a Comment