15 January 2013

uNtuk Awak


ketika awak menyakiti saya macam mana sekalipun, saya membuka lebar-2 pintu kemaafan untuk awak. ketika awak memerlukan doa seseorang untuk kebahagian awak, saya yang setia di hati dan mengingatkan awak pada setiap bisikan doa saya. dan saya sentiasa tersenyum untuk kebahagiaan awak, awak tanya saya " kenapa awak terlalu baik dengan saya '' saya menjawap " ALLAH, DIA, telah temukan saya dengan awak, Ciptakan saya dengan awak, untuk saling bergantungan dan saling memerlukan, saling berkasih sayang dan saya tetap sayang awak walau ape oun yang terjadi :)

saya tahu, satu hari nanti akan tiba saatnya, jasad kita akan lebih jauh daripada sekarang, dan saya tahu saat itu saya akan lebih rindu kan awak daripada sekarang, kalau lah saya boleh putarkan masa, saya taknak awak sayang kan saya, sebab saya taknak tengok awak sedih terkenangkan kita yang jauh setiap kali saya kata rindu, sebab saya taknak awak serba salah bila setiap kali saya perlukan awak, awak tak boleh ada dekat saya, ada untuk saya, sebab saya taknak hati awak turut menangis bila awak dengar titisan sendu saya, sebab .... SAYANG kan awak 


kita memang selalu jauh tapi awak tetap dekat dengan saya sebab awak ada dalam hati saya, tak kira lah kat mana pun awak ada <3 








No comments:

Post a Comment