05 March 2013

Kami BerBEza :)

                                                             ASSALAMUALAIKUM  :)

Hay lama tak update blogger aku nie, da berhabuk rupanya.. hehehe :-p nak lap lah jab hahaha.. :-p ape khabar semua sihat-2 semua.. aku pun sihat juga, (korang mesti cakap tak tanya pun ko sihat kew tak ) hahaha tapi tetap nak bagitahu yang aku sihat walafiat dan masih bernyawa di muka bumi nie.. soey lama sangat aku tak menjenguk blogger aku nie.. hehe.. :-p harini aku nak share somthing dengan u all hahaha bergosip jab hahaha :-p 

Mendengar perbualan orang lain merupakan salah satu aktiviti tidak formal aku sejak beberapa bulan kebelakangan nie.. HAHAHA !! :-p nampak benar nipunya kan ? :-p iyelah.. sejak lahir lagi inilah aktiviti tidak formal aku, :-p . baru-baru nie adalah terdengar sayap-2 suara seorang lelaki tu bertanya ?? 

" kenapa kaum perempuan ini suka ada kumpulan sendiri, tak campur dengan semua jeee.. tak macam kami semua orang kami lelaki bole masuk. kalau perempuan nie, dengan sestengah orang je diorang bersembang, kenapa hah !! aku pelik lah dengan perempuan nie.

Wohoooo !!! kepada kaum HAWA, mesti ada yang tersenyum dengan penuh maknakan sekarang nie ?
hah !! ape pendapat korang, kenapa ini semua harus terjadi ? :-p hehehehe.. okey lah bagi akulah kan, perempuan adalah perempuan dan lelaki adalah lelaki. were totally diferrent ! lelaki memang dengan semua dia akan sembang, even dengan orang yang dia tak suka pun dia akan bersembang.


Mengeikut dari pemerhatian yang telah dibuat selama aku hidup nie..ehemmm.. para perempuan ini pula jenis yang sukar menyembunyikan perasaan mereka dan perempuan nie jenis yang jujur, kalau diorang tak suka seseorang tu atau tidak sekepala dengan seseorang tu, buat nak berborak atau berbuat baik ? berbeza pulak dengan lelaki !! 

Hal ini bole disamakan dengan kita berjumpa dengan seseorang yang pernah menjadi hati kita kepada ex BF/GF kita. sesiapapun akan merasa sakit hati walaupun sikit tu mesti ada kan :) kalau perempuan yang terjumpa dengan awek ex-love dia dulu mesti dia akan menjauhkan diri takpun terus buka langkah ribu kan ? tapi kalau lelaki, diorang masih bole berpura-pura berlagak tenang seperti tiada apa yang berlaku ?

kesimpulannya lelaki pandai berlakon tak seperti perempuan yang JUJUR Dengan diri sendiri HAHAHAHA :-p !!!!! 
ini hanya pendapat aku jeew, kalau ade yang tak puas hati sila lah buat blogger sendiri bagi pendapat korang sendiri yee :) hehehe

thanks for reading !! :)  






2 comments: