09 December 2011

Duhai bakaL Suami :) :) :)

Benarkan itu CINTA, kalau kita semakin keji dan hina ? Benarkan itu CINTA, kalau kita semakin bodoh dan lupa kemuliaan diri ? Benarkan itu CINTA, kalau kehidupan kita hilang pedoman lalu terdampar dipantai maksiat...

*Cintai larh aku dalam diam dari kejauhan dengan penuh kesederhanaan dan keikhlasan* 
DUHAI BAKAL SUAMIKU 
Dan ketika dirimu resah dalam menanti, berdoa larh pada ALLAH dan memohon larh hanya kepadaNYA  dan berusaha larh kerana aku hanya insan yang tiada upaya dan sesungguhnya ALLAH pemilik nyawaku.

DUHAI BAKAL SUAMIKU 
dan aku mengharapkan agar dirimu memohon larh pada DIA yang berhak. miliki larh jiwaku keranaNYA, dan miliki larh hatiku dengan izin ALLAH SWT. dan miliki larh cintaku, diriku kerana agamaNYA..

" pada disaat aku jauh darimu, aku kan selalu jaga hatiku umtukmu... akan aku selalu menjaga hatiku buatmu..." :) :) <3<3<3


" kadang kala kita menyedari betapa dalamnya kita menyintai seseorang, disaat kita sedang kehilangannya dan kadang kala kita juga menyedari betapa perlunya cinta seseorang terhadap kita, disaat kita amat memerlukannya " 

2 comments:

  1. nik kne cintai dia jugak taw...walaupon jauh dimate dekat dihati..

    ReplyDelete
  2. alhamdulliah cinta nik kat dia xperna pudar..nik berharap shafiq adalah jodoh yang ALLAH TETAPKAN tuk nik..amin....

    ReplyDelete