03 December 2011

jam menunjuk kan pkul 3 pagi tp mata aku xngantok2 agy..aku tak tahu npe tba2 aku rasa xsedap hati bila memikirkan tentang dia ..aku risau sangat2 pasal dia..aku rasa mcm ade smthing jadi kat dia..YA ALLAH semoga dia berada dalam keadaan baik2 aje..aku risau sangat2 pasal dia gara2 merajuk aku tak reply msj dia langsung ,, aku rindu kan dia sangat2.. aku nak sgt dia pjuk aku mcm bf2 kawan aku pjuk kawan aku bila merajuk tp aku !!! ntah larh... tp ape2 pun aku harap dia  berada dalam keadaan baik2 saje..aku tak perna lupa berdoa lps aku solat untuk kebaik kan dia da aku juga xperna lupa berdoa semoga dia adalah jodoh ku...


Ya Allah, kalau dia memang jodohku, jodohkanlah…
Tapi kalau bukan jodohku, jodohkanlah jugak..
Jika dia tidak berjodoh dgnku, maka jadikanlah kami jodoh..
Kalau dia bukan jodohku,
Jgn sampai dia dpt jodoh yg lain, selainku..
... Kalau dia tidak dijodohkan dgnku..
Jgn smpai dia dpt jodoh yg lain..
Biarkan dia tidak berjodoh sama sepertiku..
Dan saat dia telah tdk memiliki jodoh..
Jodohkanlah kami kembali..
Kalau dia berjodoh dgn org lain, putuskanlah! Jodohkanlah dgn ku..
Jika dia tetap menjadi jodoh org lain..
Biar org itu ketemu jodoh dgn yg lain dulu dan kemudian..
Jodohkan kembali dia dgnku….amin





kejam kan aku kerna mdoakan macam tu .... :( 

No comments:

Post a Comment