04 December 2011

geng-Geng SECreT Aku ^__^

geng-Geng SECRET YANG banyak mendengar masalh aku selama nie..kami berkongsi rahsia bersama-sama semoga persahabat kami akan berkekalan sampai bila-bila..perkenalan hanya di muka buku atau facebook pada mulanya telah merapatkan kami menjadi sahabat yang sejati, aku berharap persahabatan kami akan kekel sampai ke hingga hayat :) <3<3<3..korang nak tgk muka yang byk mendengar masalh aku selama nie..huhu..jom aku knl kan siapa kan orangnya ittttttttuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!! huhuhu..:p

kak hany..banyak mendengar masalah aku taim aku dalam kesusahan..thanks k.hany sebab sanggup dengar masalah nik selama nie dan terima kasih atas nasihat2 yang k.hany bagi tat nik selama nie..sayang sangat2 k.hany..muahhhhhhhhhhhhhhhhh <3<3


:) <3<3


nie larh wany..wany yang aku kenal muka buku huhu...xsangka plak perkenalan hanya di facebook telah merapatkan kami menjadi sahabat..wany banyak mendengar masalh aku selain k.hany..terima kasih wany sebab sudi jadi sahabat aku dan banyak mendengar mslh aku selama nie..sayang sangat2 kat kau..muuahhhhhhhhhhhhhhhhhh..<3<3<3 

lawa tak inai kami huhuhu :) <3<3 :p


berbuka puasa bersama-sama..orang-orang kuat SECRET :)


 nie nani yang pada mulanya malu2 kucing first kami berjumpa huhu..kelakar gila senyap je lama2 baru dengar  suara dia..selain k.hany, wany, nani pun byk dengar maslah aku selama nie mereka adalah orang2 yang aku cari bila dalam kesusahan atau atau kesenagan..terima kasih sahabat2 ku semua sayang sangat2 korang auw...muuahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :) <3<3<3


perkenalan hanya di facebook telah merapatkan kami menjadi sahabat2 yang sangat penting dalam hidup aku, terima kasih korang semua sayang sangat2 korang..<3<3<3




nie larh sahabat SECRET saya selama nie...thanks korang sebab berkongsi masalah bersama2, saya harap kita akan kekal kan group SECRET kami nie..sabar menghadapi dugaan hidup okey..:) :) muuahhhhhh <3<3<3

2 comments:

  1. aku sentiasa ada untuk kau nik :) kita sahabat sampai bila2..

    ReplyDelete
  2. thanks wany aku happy sangat2 dapat kenal ngan kau n yang lain2..thanks sbb dengar mslh aku selama nie n bagi nasihat tat aku..:)

    ReplyDelete