01 February 2012

HAHAHA terbaik lah korang !!! :)

salam satu malaysia pada semua membaca blog aku yang huduh nie..huuuuuuu....korang nak tau tak arini aku aku kena bahan n perli habis lah dalam class HAHAHA gara2 nak karok ngah mbr2 dak calss aku..patutnya smlm kami g karok tapi xjadi sebab aku ngah kawan aku nie ade hal so terpakse lah btalkan nak g karok tu so ape lagi pagi tadi dalam clss mmg saket telinga nie asyik kna menganjing n perli ngah diowg semua !!! saket ati wookkkk...HAHAHAHA... so ape lagi malam nie kami pun g lah karok sebab xnak kna perli lagi..janji kul berapa datang kul berapa..nie lah orang melayu kita kan...hahaha..tapi best sangat2 masa karok tadi mula2 kami semua ambik 4 lagu last2 tambah lagi 8 lagu lagi..bapak lah banyak gila kami nyanyi tadi..pergh lagu tadi masa kami nyanyi semua nada tinggi2 HAHAHA mmg terbaik lah...huhuhu..nyanyi punya nyanyi kami tak sedar jam da kul 11 malam rupanya patut lah kedai karok tu da tutup rupanya da kul 11 malam da...ape2 pun malam nie epy sangat2 sebab dapat yumbangkan suara dan ilangkan suara..HAHAH ape2 pun korang memang terbaik lah 
(ZUL, HELMI, NAS, AZI DAN AKU ) HAHAHAHAHA... THANKS BELANJAR KAMI KAROK HARINI HAHAHAHA..:)

No comments:

Post a Comment