10 February 2012

hati yang terluka

malam nie aku menangis lagi sebab kau, aku da janji aku tak nak nagis bila kau saket kan hati aku, tapi npew diri aku lemah bila dengan kau, kau buat aku nagis akhirnya..ape salah aku terhadap kau sampai kau buat aku macam nie..kau janji taknak buat lagi tapi kau... kau tetap buat lagi..aku tak suka perasaan nie..aku tak suka !!! salah ke kalau aku nak sayang kau, salah ke alau aku nak ambik berat pasal kau.. salah kerw !!!!!!!!!! aku penat weiyh penat sangat-2..aku tak tahu aku mampu ke bsabar lagi dengan kau..selama nie ape yang kau buat aku buat tak nampak je.. kau bersayang-2 kat fb, aku buat bodoh sebab aku pikir kau nak bergurau je.. tp perna kau tgk aku bersayang-2 dengan jantan lain..perna ke..sebab aku nak jaga perasan n hati kau..tapi kau perna jg perasaan dan hati aku..yang kau tau hanya nak saketkan hati aku je..kau tak rasa ape yang aku rasa sebab tu kau buat aku macam nie kan..aku penat dan letih permainan kau nie..aku penat dan letih sangat-2 :(

No comments:

Post a Comment