21 February 2012

Hanya DIA Dalam Hatiku YA ALLAH

hay-2 semua lama tak update bloggie nie kan..hheeeeee...soey sangat-2 bz ckt lah minggu nie..banyak menda kna setel sebelum satu event besar kna buat hujung bulan 3 nie..biasa lah tugas seorang PR kan mmg macam nie..hehehe..perasan btoi lah aku nie..huuuuuu...korang nak tau tak sejak dua menjak nie hubungan aku ngah bf aku macam ade mslh ckt.. aku pun tak tahu sampai bila hubungan kami nie.. :( dalam aku bz nie..aku ingat aku xnak pikir sangat tp aku tak tahu knp dia sentiasa dalam pikiran aku..aku ak tahu npe aku macam nie..alaihay..sedih lah plak aku nie..ngok tul lah aku nie..da-2 sekarang aku ngah dia da okey da..heeeeeeee <3<3<3 :) korang nak tau tak tiba-2 aku teringat perkenalan kami.. haha..perkenalan kami berlaku 5tahun lpz..korang nak tau macam nie kami kenal..aku rasa kelakar sangat bila ingat perkenalan aku ngah dia..HAHAHA..(tiba-2 gelak seorang-2 dalam bilik aku nie) hehe..mmg aku tak sangka lah...KAMI KENAL SEBAB TERSALAH NOMBOR HUHUHU....aku yang salah no sebab taim tu aku baru pakai no MAXIS sebelum nie pakai DIGI JE.. hahaha..aku tak ingat berapa ari bulan tapi aku ingat kami kenal dalam bulan JUN ATAU JULAI 2008.. taim tu  umur aku baru 17tahun nak SPM katakn...dipendek kan cter kitorang mula berkawan sejak dari tu..lama-2 tu tiba-2 SI DIA MX COUPLE.. terkejut berok aku dibuatnya..HAHAHA.. aku ingat lagi beberapa ari jg aku pikir nak terima ker tak..mula-2 knl aku banyak tipu dia.. aku cakap aku sekolah kat ganu..padahal sekolah kat KL je.. hehe..ala biasa lah kan jgn jujur sgt ngah orang yg kita xknl kan..hehehe..agy pun xknl muka lagi taim tu..sbb tu kelentong dia..hehe..beberapa seterusnya aku pun terima dia sebagai couple aku korang nak tau tak bila aku terima dia..aku terima n couple ngah dia pada 30 OGOS 2008 PADA PUKUL 11.59 MALAM TINGGAL 1MINIT KUL 12 MALAM, MALAM MERDEKA..PANDAI TAK AKU HEHEHE.. korang nak tau masa aku couple ngah dia aku tak tahu muka dia pun..aku pun tak perna mx pic dia..huhu..kelakar kan..hehe.. kami couple dalam nset je sebelum nie tanpa melihat paras rupa..lama jg kami couple sebelum kami mengambil keputusan untuk berjumpa pada bulan 3 rasanya pada tahun 2010..HAHAHA..lamakan kami couple n berjumpa..masa mula-2 nak berjumpa ngah kekasih hati aku tu, takut, gementar, cemas, semua ade lah..mana tak takutnya first jumpa woooo... kami berjumpa bertempat di SOGO tempat keje lama aku lah..huhuhu..kesiannya sangat-2 taim tu kat dia yelah baru sampai dr melaka kna tunggu aku sampai balik keje kul10.00 mlm..gila lah lama gila tunggu aku alik keje..nak buat macam nie kan terpakse sebab taim tu part taim aku semua da balik..nasib baik dia sanggup tunggu aku..alau tak xtahu lah nak cakap aperw...hhhuhuhuhu... thanks sayang..korang nak tau jg..dia lah llki pertama yang aku kenalkan pada family aku..yup llki pertama yang aku bawa balik jumpa family aku..sebelum-2 nie aku xperna bawa seorang llki pun datang umah walaupun kawan-2 aku..hahaha..terbaik kan aku nie..hehehe... korang nak tau, aku sanggup mx cuty sebab aku nak luangkan masa dengan mychinta aku tu..yelah first taim jumpa kan..huhu..agy pun aku tak perna mx cuty sebelum nie..hehe..alhamdulliah family aku dapat terima dia ngah baik sekali..tp dia tak byk ckp sangat ngah family aku nie..tu yang susah tu..hehehe.. xpe-2 nanti aku akan ajar dia supaya banyak cakap..kami menghabiskan masa 3ari berdating sebelum dia balik ke pahang rumah family dia..then datang ke KL pada 5 ari kemudian..then aku pun mx cuty lagi..hehehe..ala biasa lah tu nak habiskan masa bersama mychinta aku katakan..lpz tu kami tak pat jumpa lagi kan..heheeeee,,yelah kami jauh (padahal melaka-KL je ) tak lah jauh sangat tp disebabkan dia jarang cuty...huhuhu..alhamdulliah hubungan kami sampai ke hari nie walaupun kadang-2 ade lah gaduh-2 jg..kan..ala adat lah tu kan..pasangan bahagia mmg selalu kena gaduh kan.. huhuhu:-p aku berharap sangat dia adalah jodoh ku..

" Ya Allah………Satukanlah hati kami agar kami selalu bersama

mengapai mimpi menjadi kenyataan amin " ♥♥♥

Aku sering memasang angan untuk membina istana indah.Dia sebagai RAJA dan aku sebagai RATU.Biarpun istana kami hanyalah pondok kecil,aku tahu bahagiaku ada disitu.Yang dinanti bukanlah lamaran dengan batu permata cukuplah akad dan janji setia.Andai yang terjadi tak sama dengan ketentuan hati aku redha ketetapan Ilahi. :) ♥♥♥ " Ya Allah aku hanya ingin menjaga kehormatanku dan dirinya, Maka izinkan aku bersatu denganya tanpa menodai agamamu

Wahai insan andai cintamu menghalangi cintaku pada-NYA
Demi Allah Maka jauhkanlah cintaku padamu..
Namun jika cintamu membawa cintaku pada-NYA
Insya Allah kaulah yang pertama dan tak terganti bagiku, selayaknya khadijah dihati Rasulullah
Fatimah di hati Ali dengan ketulusan cinta dan raga kerana Allah " (^__^)

YA ALLAH SESUNGGUHNYA AKU TELAH JATUH HATI PADA DIA, SEANDAINYA DIA LELAKI YANG TERBAIK UNTUKKU, SATUKAN LAH HATI DIA DAN HATI KU, BERILAH PERSEFAHAMAN ANTARA AKU DAN DIA, LEMBUTKANLAH HATI DIA AGARMUDAH MENJADI SUAMI AYAHANDAYANG BAIK DAN SECARA LANGSUNG MENASIHATI DIRIKU NIE.. JODOHKANLAH  AKU DAN DIA, BIMBINGLAH KAMI DALAM PERCINTAAN YANG DIREDHAI DAN PERCINTAAN KERANA MU, BUKAN PERCINTAAN KERANA NAFSU ATAU HASUTAN SYAITAN .... PELIHARALAH HUBUNGAN KAMI SEHINGGA KE SYURGA YA ALLAH ...AMIN....  <3<3<3  



hehe..kelakar lah pic nie..soey sangat-2 nie je pic yang ade n kenangan yang aku ade..first kami date kami dating kat KLCC.. hehe..soey lah nset aku jatuh kat bilik air..so semua gbar dalam nset tu..sedih sangat taim tu..byk siut gambar kami kat dalam nset aku tu..sedih rasa mcm nak nagis je rasanya taim tu..

hehehe...sayang awak sangat-2 tauw..ilysm sayang..saya harap awak menjadi imam saya suatu hari nanti dan menjadi papa kepada anak-2 saya..hehehe..over lah sangat kan aku nie..hehe...


hehehe...kami..doakan kami akan kekal sampai akhir hayat kami keyh..:) amin..

YAALLAH SEMOGA DIA ADALAH JODOHKU YAALLAH :) 

HEHE.. baju yang sama..nie baju 2tahun lpz baju raya kami..hehehe.. :) 


~~~SUBHANAALLAH AKU MENYINTAINYA, SUBHANALLAH AKU MENYAYANGINYA ~~~<3<3<3

No comments:

Post a Comment