08 June 2012

KAU sentuh hatiKU :)

Terima Kasih atas pemberian MU
terima kasih atas ape yang telah terjadi
KAU selalu menemaniku tanpa aku sedari
KAU tak perna biarkan aku bersendirian menjalani hidup ini
KAU selalu menyertaiku

Terima kasih kerana kau telah menyentuh hatiku
dikala aku lalai di pentas duniawi
KAU telah memperingatiku
KAU selalu lupa memberi rancangna yang terbaik untukku
walaupun aku selalu lupa kepada MU
TETAPI kau masih memberi peluang kepada diriku

Terima kasih YA ALLAH
kau telah menyentuh hatiku dengan kasih sayang MU
KAU telah mengubah hidupku dengan baru
bagai emas yang murni berkilauan
KAU telah membentuk kekuatan hatiku

perjalanan hidup ini telah mengajar aku kehidupan
KAU tidak perna lelah untuk memberi
tidak perna sedekit pun KAU meminta

Terima kasih kerana kau telah menyentuh hati
Terima kasih atas kasih sayangMU
sebuah kasih yang selalu memberi
bagai air yang mengalir
yang tidak perna berhenti

TERIMA KASIH YA ALLAH
SAYANG ALLAH :)









No comments:

Post a Comment