17 June 2012

thanks sayang ::)

sedang best-2 buat assegment dan layan lagu tiba-2 my love hantar mesej ajak kuar !! wah epynya hanya ALLAH yang tau taim tu.. trs setuju bila mylove ajak kuar heeee trs lupa assegment heeee jahat kan aku nie!!! ape bole buat lama kami tak  dating sama-2 tau :) :) <3<3 thanks mylove.. tapi yang sedih nya bila tiba-2 kami jalan-2 epy-2 SI MYLOVE bagitahu dia kena p kursus kat sabah selama 3bulan YA ALLAH taim tu hanya ALLAH yang tau ape perasaan aku.. sedih gila, maknanya 2KALI raya aku xdapat sambut raya sama-2.. sedih gila-2 lah.. ape lah nasib aku nie.. berharap sangat bila kami berjauhan semoga hati kami tidak berpaling diantara satu sama lain.. AMIN :(.. biee bila lah agaknya kita akn berjumpa lagi kan, lps b balik sini orang da tak dok melaka lagi, orang da habis stdy taim tu.. nak nagis je rasanya sekarang nie, YA ALLAH kuatkan lah hati aku nie untuk terima perpisahan 3bulan nie.. :( !!! da-2 nik xmou sedih-2 okey.. insyaallah jika benar jodoh kau dengan dia insyaallah kau tetap dengan dia.. biee semoga hati biee tak paling di sana nanti :) insyaallah.. jangan hilangkan kepercayaan yang orang berikan tu.. amin :) da-2 xnak sedih-2 lah jum tgk pic kami tadi.. heeeee dating oh dating !!!!

oooppppssss soey nie pic kita seorang je, pic dia takde sebab dia yang ambik pic kita.. huhu :-p

alamak pic kita lagi lah :-p hahaha gara-2 suka bergambar si mylove tegur asyik nak bergambar je heeeeee <3<3<3<3<3<3

hehe alamak kita pulak yang terover gelak kan.. heeeee okey nie lah mylove kita, kita tetap sayang awak sampai bila-2 tau biee.. mmuuahhhh :) <3<3<3<3

biee nape 2, termenung juag nampak, pikir macam ne nak kaya erk huhuhu :-p

" macam ne lah aku nak nak kaya nie, kata si dia " hahahahahaha :-p

sampai hati tinggalkan kita seorang-2 kat belakang kan, tak takut kita kena culik kew bieee.. hehehe.. gedik lah plak kan.. :-p

wah tau lah pahlawan negara kan khusyuk benar tgk-2 sejarah zaman dulu kan :-p

nie lah nasib ku bila menjadi pahlawan negara kata dia dalam hati HAHAHAHA :-P

:-P

muka dia da penat tu, kesian sangat kat dia.. biee luf u sayang :( 

kita soh dia senyum tapi dia xnak, tgk muka 2.. :-p

ingat encem kew buat muka macam 2, :-p, xpe-2 bie tetap encem dalam hati orang HAHAH :-P

kesian kat awak, sanggup layan karenah saya selama nie soey kalau saya menyusahkan awak :( saya sayang awak sangat-2 sumpah hanya awak :( <3<3<3<3<3

ingat lagi tak gara-2 kita makan KFC nie kita dua-2 saket perot huhu sayang sangat kat awak, takut nya kehilangan awak nanti, saya tak sanggup kehilangan awak sayang :( jangan tinggalkan saya, saya sayang sangat kat awak 

okeny lah mata kita da mengantuk sangat-2 nie, awak harap kita dapat mimpi kan awak malam nie love u sayang, saya sayang awak sangat-2 :)  mmuuuahhhhhhh <3<3<3<3<3<3<3

No comments:

Post a Comment