18 October 2011

aku sayang family aku sangat-sangat i love you

akhirnya aku dapat juga camera yang aku nak selama nie..camera canon camera yang akak idam2 kan selama nie..huhu..terima kasih mak ayah, akak sayang sangat kat mak n ayah..aku gembira sangat hari nie bila dapat tauw mak n ayah belikan akak camera canon yg akak nak selama nie..terima kasih mak n ayah..lepas nie akak da xpaya nak pinjam kat kawan-kawan akak, terima kasih mak n ayah..akak janji lepas nie akak akan balas jasa baik mak n ayah yang selama nie telah memberi kasih sayang n perhatian kepada akak da adik2 semua..terima kasih mak n ayah..akak terharu sangat2 sebab akak da menyusahkan mak n ayah selama nie. akak janji akak akan akan jaga nama baik mak n ayah selama akak berada disini., mak akak sayang sangat dengan mak dan ayah, mak dan ayah adalah sumber kekuatan akak selama nie..akak xperna nak cter masalha akak pada mak n ayah sebab akak xnak tengok mak n ayah sedih bila tahu akak ade masalh walaupun masalh akak kck..mak n ayah terima kasih sebab benarkan akak berada jauh dari family demi memegang segulung diploma, akak janji akak akan buat mak n ayah bangga dengan dengan anak mak seorang nie..mak dan ayah merupakan kekuatan akak selama nie..walaupun akak perna bawa kawan akak jumpa mak n ayah akak tetap mendahulukan mak n ayah..kepada adik2 ku wahib, zaty, afifi dan adik ku yg paling kck akak janji dik akak akan buat kamu semua bangga dengan akak..wahai adik2 ku yang akak sayang semua doakan akak berjaya disini dan doakan akak juga dapat capai cita2 akak mu nie..akak sayang mak n ayah dan adik2 semua..<3<3<3
kepada sayang saya shafiq idris terima kasih biee coz benarkan orang pinjam camera biee buat sementara waktu, soey sangat2 sebab buat harta sendiri..terpakse pjm camera biee tuk buat assegment orang nie..terima kasih sayang :) :)

No comments:

Post a Comment