27 October 2011

Merah warna Hot warna aku suka larh ...

korang2 nak tauw tak warna merah adalah warna paling aku suka gila larh..mmg aku xley tgok warna meraH kalau aku tgok warna merah aku msti akan terus jatuh cinta larh bak kata orang merah tu seksi gitu HAHA..alau korang xcaya jom tgok koleksi aku tu..hihi..* dalam mimpi jerw* hihi:-p

korang nak tauw nie larh nset first gaji aku kerja, aku beli sendiri tauw nset nie..sebab aku minat gila nan sony nie agy2 warna merah warna pebret aku tu..aku mmg minat gila nan warna merah nie..aku tak tahu larh sejak aku sekolah rendah lagi aku mmg minat..tapi sayang nset nie da rosak tp xbermakna aku buang okey..nset nie masih ade dalam simpanan aku tat bilik aku..sayang maa~~ nak buang nset nie..byk kenangan nset nie tauw..hihi *ayat poyo jerw * :-p                                                  

lappy ku DELL mmg itu larh kenyataannya, sekarang aku pakai lappy DELL tapi bukan warna pebret aku tu, aku pakai lappy warna itam sebab xpat cari warna merah sbb tu pilih warna itam sedih je xpat warna merah nie :( tapi xpe insyaALLAH keje nnti aku msti dapatkan lappy warna merah gak..xcaya tgk jelah nnti..hihi (perasan tol ntah dapat ntah tak..hiuhu)

                                       
haha..yg nie mmg aku punya, sekarang aku pakai wallet kat atas tu..lawa tak lawa tak..msti lawa kan..kau jelas auw..alau nak beli sendiri..haha..ape2 msti warna merah auw..sebb tu warna pebret aku..buueekk:P                                      

                        
nie larh jam yg aku nak selama nie lawa tak jam tat atas tu..lawakan aku nak jam tu nanti..tp sekarang xde wit agy nak beli..kna tunngu keje larh baru ley dapat jam tat ats tu..sedih larh asyik pakai jam lama je..da berapa tahun jam yg aku pakai nie..xpe larh jji ade jam kan..:)

                                   
lawa tak kasut nike tat ats tu msti lawa kan..korang bole tak pakai kasut nike nie..hihi..msti korang bolenya..aku nk kasut macam tat atas nie larh alau bole tp mak aku cakap buat ape kasut macam nie xlawa langsung..pakai je seliper nak g mana2//aku plak gelak jerw bila mak aku kata macam tu..mak nie xsedar kerw anak dia sekarang da jadi ank dara..msti larh kena bergaya..mak oooii mak..huhu..aku tak sabar nk tunggu hujung tahun nie sebb aku nk beli kasut nie..hihi..* bodek ayah aku katakan * huhu..

hihi..weiyh lawa tak bilik tidur tat ats tu, lawa kan..kan..kan..nnti bila aku khwen nnti aku nk bilik tidur mcm tu larh..lawa kan..hihi..xsabar aku nk bilik tidur mcm tu..huhu..

wow !!!! kete idaman aku kete minicooper larh..weiyh kete aku tu..hihi perasan tol larh aku nie haha..korang xcaya nnti aku akan buktikan aku mampu beli kete tu xcaya tgok larh nnti..huhu

pelamin merah pelamin yg aku nk nak nnti.. huhu..biee nak khwen nnti kita pilih pelamin yg tat ats tu erk..orang nk pelamin tu nnti..huhu..terbaik larh..huahuahua..okey larh nnti aku update agy tauw..aku ade hal nie..bye2 semua..:)))

No comments:

Post a Comment