03 October 2011

SELAMANYA HANYA KAMU SHAFIQ IDRIS

hay2 da lama aku tak update blog aku kan..soey larh bz ckt kebelakangan nie banyak assegment kena buat larh ..nie pun curi2 juga sebab da lama aku tak update kan blog aku nie hihihi :( ... korang semua nak tauw arini merupakan ari yg paling sedih bagi hidup aku...semalam aku bergaduh ngan sedia sebab aku meluahkan ketidakpuas hati aku nie tat si dia..so aku cuba luahkan aperw yg aku tak suka tentang peragai dia n aku juga tegur peragai dia yang da bubah sejak dua menjek nie..salah kerw aku tegur dia..salah kerw hah !!!!!! then  tghari tadi aku ingat aku nak baca buku tat library tiba2 aku tergerak hati untuk on kan fb aku tat ci2..aku ingat nak buka jab je sebab aku nak baca buku lpz aku chek fb aku..aku tak tahu nper tiba2 aku tergerak nak tengok wall SI DIA..bila aku buka jerw aku terpandang satu perkatan yang sangat melukakan hati aku korang nak tauw si dia tulis aperw tat wall dia, SI DIA post tat wall dia macam nie " pegi mampos" n " pantet btoi" dia post macam tu selepas kitorg gaduh semalam...saket sangat hati aku bila orang yang aku sayang kata macam tu tat aku, aku tak sangka dia soh aku mampus, aku btoi2 tak sangka, selama aku couple nan dia sekit pun aku xkuar perkataan tu tat si dia.. salah kerw aku meluahkan perasan aku tat dia, salah kerw
weiyh..kalau larh si dia tauw macam mana sedihnya hati aku kan bagus..'biee salah kerw orang menegur peragai biee yang sejak akhir2 nie bubah salah kerw biee, orang perna cakap tat biee yang biee akan bubah tapi biee xcaya tgk sekarang biee btoi2 bubah n biee juga buat orang saket hati dengan satu perkatan yang xperna orang nak sebut tat biee selama nie, tapi biee .... orang btoi2 kecewa dengan biee, kalau larh biee tauw orang sayang sangat tat biee, sumpah biee tak de orang lain pun yang orang ade sekarang, hanya biee yg orang ade, xde yang lain biee, nperw biee bole post tat wall perkataan macam tu tat orang, salah kerw orang sayang kan biee, salah kerw biee !!!!!!!!!!!! mungkin kami perlukan ruang tuk sementara waktu nie, aku kecewa sangat bila orang yang aku sayang buat aku macam nie..ape larh salah aku kan agaknya tat dia sampai dia buat aku macam nie...tapi walau aperw pun yg blaku aku ttp akan sayang dia tuk selamanya, YAALLAH KAU berikan larh aku kekuatan n kesabaran untuk tpuhi dugaanMU nie..aku masih perlukan dia dalam hidupku YAALLAH...:( BIEE ketahui larh hanya biee yang orang ade selepas family orang..nperw buat orang kecewa biee saket asenya biee, :'( .. kepada MUHAMMAD SHAFIQ BIN IDRIS, saya NIKMATIL HAERIYA BINTI MAT ABIDI sentiasa memaafkan biee walaupun biee telah saket kan hati orang..ketahui larh biee orang sayang sangat tat biee, sumpah biee orang xde yang lain selain biee..:( terima kasih sayang sebab perna hadir dalam hidup orang selama nie..terima kasih biee..ingat orang sentiasa sayang biee sampai bila2..ILYSM BIEE <3<3<3

No comments:

Post a Comment