22 October 2011

rindu yang menyakitkan

kadang2 kau buat aku benci kau, kadang2 kau buat aku saket ati, kadang2 kau buat aku menyampah, kadang2 kau buat aku maki hamun kau, kadang2 kau buat aku menangis kadang2 kau buat aku macam orang gila kadang2 kau buat aku terase ngan peragai kau tapi dalam masa yang sama aku sayang dan rindu sangat2 kat kau..aku tau semua nie salah aku tapi aku juga ade ati dan perasan yg perlu aku jaga..kau tauw aku rindu sangat kat kau sumpah aku rindu gila kat kau..alau larh kau tauw aku rindu gila kat kau kan bagus msti kau xdera perasan aku..setiap malam aku tunggu tunggu tunggu call n msj kau tp hampa..tpi xpe mybe kau nk uji  perasan aku..alau larh kau tauw, aku xperna sayang orang macam ne aku sayang gila kat kau, kau  tauw banyak mslh aku nak share ngan kau sebenarnya tp kau xhirau kan aku, dgn sapa aku nak share mslh aku nie..hanya kau tmpt aku luahkan masalh aku nie..kau tauw ape yg jadi kat aku sekarang..hanya kawan2 aku tat cini je yg tauw ape yg jadi kat aku..kau tauw aku xcident kat cini kau xtahu sebb bila aku msj kau, kau xreply msj aku...aku sedih sangat2 bila kau buat aku mcm nie..tp aku ttp sayang kau seorg xde org lain antara kita..npe kita jadi macam nie...aku kesal sangat2 ape yg jadi malam kita gaduh tu, alau larh aku tauw kau xley terima ape yg aku cakap taim tu ..sumpah aku tak kan cakap pasal semua tu, tp aku nak kau paham ape yg aku rasa selama nie..aku try msj n aku da mx maaf tp kau diam kan diri..xpe larh mybe semua nie salah aku kan..alau kau nk tauw aku risau gila pasal kau selama kau xhubungi aku nie..alau kau xcaya kau bole ty mbr2 aku yg kau knl, setiap malam bila aku rindu kau aku akn nagis sbb pikir pasal kau..AKU RINDU GILA NAN KAU..SUMPAH AKU HANYA ADE KAU SEORANG...




kau ingat lagi tak minuman nie, first kita berbuka pose ari sabtu bersamaan 6 ari bulan 8 2011 ... kau ingat tak tarikh nie, kita buka puasa kat luar taim tu, kau ingat tak tarikh tu juga aku aku plan nak sambut befday kau bersama kawan2 aku..kau ingat tak taim tu kau ty aku buat ape ambik pic minuman nie, then aku pun cakap biar larh saja nk ambik pic nie..kau nk tauw sbb setiap kali aku kuar ngan kau aku nk ade satu kenangan antara kau ngan aku..kau tauw aku xsabar nak sambut befday kau sebab aku xperna nak sambut befday kau sebelum2 nie..kau tauw aku epy sangat2 bila plan aku mjadi..n aku suka tgk muka kau merah..aku gembira sangat2 taim tu, sumpah aku epy bila dengan kau..alau bole aku nk kau sentiasa dengan aku tp ape yg bole aku  buat sebab kita dua2 busy..kau dgn keje kau, aku plak dengan pelajaran aku..kadang2 sampai xde masa kita nk luangkan masa bersama..aku sedih sangat2 bila kita da xmacam dulu lagi, tp aku ttp sabar tunggu kau kembali dalam hidup aku lagi..ingat larh xderw org lain dalam hati aku nie selain kau.. 

No comments:

Post a Comment