12 November 2011

BEKAS KEKASIH

kenapa baru sekarang kau nak muncul ?
kenapa baru sekarang kau nak contack aku ?
kenapa baru sekarang kau nak cerita balik kenangan lalu ?
kenapa kau fikir aku macam nie sebab kau ?
kenapa baru sekarang kau buat cerita sedih dekat aku ?
kenapa weiyh ?? kenapa !!!!

kenapa kau tak fikir sapa yang tinggalkan sapa dulu ?
kenapa kau tak pena fikir siapa yang curang dalam hubungan lalu ?
kenapa kau tak pena fikir salah yang kau buat kat aku ?
kenapa doe ? kenapa ???

tolonglah yang lalu biarlah berlalu ?
kenapa perlu diungkit kembali ?
kalau dan takde jodoh nak buat macam mana ?
tak pena ke kau fikir salah kau kat aku, even sikit pun ?
yang kau fikir semua yang pena kau bagi kat aku ?
then mengungkit ??

aku penat, aku rimas, aku lemas ?
jangan nak memanipulasikan cerita seoleh-oleh kau yang betul ?
boleh dikatakan semua kenal kau
bukan tak kenal, kalau sebab dulu kau nak salah kan aku, tolong salah kan diri sendiri ?
aku da cukup setia dengan kau dulu ?

manusia mana pena bersyukur
dan melepas baru terhegeh-hegeh kenal erti bersyukur
sebelum kau nak cerita pasal aku, kau cermin diri kau dulu ?
semua orang perna buat salah..semua orang tak perfect weiyh !!!
so tolong lah berubah ?
kalau kau nak aku respect kau, respect aku dulu !!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment