12 November 2011

final exammm !!!!!!!!!!!!!

wah !!!!! final exam datang lagi !!! exam sapa yang tak takutkan hadapi exam dalam hidup setiap manusia..termasuk aku juga..tapi yang bestnya exam aku kali nie 2 hari je hihi rabu ngan khamis nie...xsabar nak habis exam then lpz habis exam msti larh cuty horeeeeeeeeee cuty yang di tunggu-tunggu oleh semua student termasuk larh aku..aku plan cuty nie aku nak keje ngeeeeeeeeeeeee..mx2 bf aku bagi cuty sem nie aku keje..biee orang nak keje okey...hihihi exam!!!!!!!!!!! dulu baru pikir cuty larh nik ooiiiii...wah exam nie aku ade 2 paper je..paper pengucapan awam dengan paper perhubungan awam je...semoga sem nie aku buat yang terbaik da dapat naik kan pointer aku sem nie..kepada mbr2 kau doakan aku bole buat erk..exammmmmmmmmm da nak dekat tapi satu buku pun aku tak baca huhuhu..mmg terbaik larh kau nik haeriya ooiiiiiiiii..huhuhu...:) :P

No comments:

Post a Comment