13 November 2011

rindu separuh mati



Jam menunjukan pukul 2.41 pagi tapi mata aku xngantuk2 lagi..untung besok tak de class kalau tak mmg tak bangun larh jawapnya..hihi..sebenarnya minggu nie aku exam tp mcm x exam j aku tgk cara aku nie..hihi..kata nak naik kan pointer tp haram langsung xstdy...HAHAHAHA... arini penat sangat2 sbb siap kan assegment grafik yg perlu diantar minggu nie..nie larh padahnya alau bt keje last2 minit...HAHAHA..padan muka kamu NIK !!!! korang tau knp aku tak dapat tidur, sbb aku tak dapat sebab... sebab... sebab aku rindu kan seseorang. seseorang yang selalu buat aku gembira, sedih, saket hati dan blah..blah...blah ... HAHAHA..YAP seseorang yang aku sayang sepenuh hati aku..llki yang berjaya buat aku tersenyum kembali..llki yang mbuat hidup aku dengan penuh kasih sayang..dia telah menceriakan hidup aku selepas aku dikecewakan oleh kaum adam juga..SHAFIQ IDRIS llki yang berjaya mbuat aku kembali tersenyum dan dia juga sabar dengan karenah aku selama nie..selama 3tahun kami bersama banyak dugaan yang kami tpuhi alhamdulliah hubungan kami baik2 aje..aku berharap aku bertemu jodoh dgn dia.. 
aku rindu gila ngan bf aku tu da 3 dia xmsj aku disbb kan tugas dia sebagai ARMY. nampaknya nset aku akan senyap larh sampai hujung bulan nie..sedih nya :(..aku tak tahu npe sejak dia tak de aku rasa mcm hidup aku kosong sangat2..nset sentiasa berada dekat dgn aku sejak 3 ari yg lalu sbb aku tak sabar menunggu panggilan atau msj dr si dia...aku tak tahu npe tba2 aku nagis alau aku ingat kan dia..* biee cepat lah balik orang rindu sangat2 kat biee, orang nak biee sentiasa ngan orang..orang xnak jauh2 ngan biee* aku tak tahu npe aku nagis ketika aku buat blog nie..biee cepat balikkkkkkkkkkkkkk orang rindu sangat2 nie..:( aku berharap aku dapat mimpi kan dia seperti ari2 sebelumnya..dan aku berharap dia mimpikan aku yang sedang merindu dia..ILYSM biee <3<3<3 

No comments:

Post a Comment