08 November 2011

KELUARGA BESARku

aku merupakan anak sulung dari 5 orang adik beradik, aku juga merupakan anak yang paling manja dengan mak ayah aku, sebab itu kadang2 adik2 aku yang lain jeles dgn diri aku nie,,hihihi ape bole buat kan..hihi..aku nie seorang yang manja, suka buat bising dalam rumah kadang2 tu sampai kna mara dgn mak coz aku nie suka memekak..hobi aku pula suka berhabis kan wit mak ayah aku..hehehe..jom aku knl kan keluarga besar aku kat korang..hihi..jom..jom...tgk kat bawah nie..hihi:P


nie larh dia keluarga besar aku, hihi..soey larh pic nie pic 4tahun lpz, pic family yang terbaru aku tak cuci lagi..so guna jelah pic lama nie..tgok muka aku tat cini tembam ckt dari sekarang..hahaha..semua tat atas tu merupakan orang yang aku sayang sangat2..mak ayah aku yang spotting hbs tp kadang2 tu xspotting..hihi..(jahat py anak ) :P



nie larh mak ayah aku...hihi..DATO MAT ABIDI dan DATIN AMRUNIYA ..hahaha..(gedik2 je aku nie kan..kan..) kami sayang sangat dengan mak ayah kami nie..walaupun kadang2 mak ayah nie suka marah2 kami..kami ttp sayang mereka..terima kasih mak n ayah sebab besarkan dan sabar dengan karenah kami yang kadang2 buat mak n ayah marah n geram pada kami..kami sayang sangat mak n ayah <3<3<3


 walaupun da khwen mak ayah aku ttp romentik mana2 msti bersama2 kadang2 kami jeles sebab tak dapat join bersama :) alau bole nnti aku pun nak macam diowg larh..g mana2 msti baju sama..jeles2 larh..hihi:P

haha..tersenyum lebar je aku nie..aku anak sulung dari 5 orang adik beradik auw..huhu..aku rasa aku ckp garang tapi yang peliknya adik beradik aku tak de yang takut pun ngan kegarangan aku nie..npew erk pelik je kan..hihi..


hah !! nie larh my brother aku..hihi..korang nak tau dulu masa kitorg zaman persekolah kitorg selalu gaduh maki2 sampai kadang2 dia buat kau nagis n benci auw..tp sekarang tak lagi..semakin besar semakin kami rapat..,nama adik aku ABDUL WAHIB tp orang paggil dia wahib umur baru 19 tahun atas aku seathun je..dia nie kan merupakan cucu kesayangan arwah atuk kami dulu aperw yg dia nak msti dapat..kadang2 aku bodek dia sbb nak shopping..hihi..dia nie larh encem kan..kan..:P

hahaha..nie larh keje kami..suka merayap bila bosan2 kat rumah..alau aku balik je msti adik aku nie ajak aku jalan2..dia kata bosan dok umah..aku aperw lagi ikut aje sbb aku nie kaki jalan alau korang nak tauw..hihi..sapa lagi larh yang rapat dgn kjami alau bkan kami adik beradik kan..:)


hah ni p[ula adik aku no3 dia ni baru 13 tahun tapi gatal orang nya suka merayap g umah kawan2 dia, pelik btoi dulu umur kau 13 tahun xde larh macam dia sekarang..mak kami suka bising dgn dia..dalarh suka ckp orang kadang2 aku geram juga dgn dia tp ape bole buat sabar jelah..dia nie syka melawan kata aku tu yg kadang2 geram dgn dia..dalarh baju2 aku semua dia pinjam..haha..tp xpe aku xksh pun da kata adik kan..kan..alau dh wahib xberadik pula dia jawap, padan muka kau..:P

nie pula adik aku no4 umur dia baru 11 tahun tp tgok macam da bapak orang hahaha..yang  dia nie suka sangat kacau adik bongsu kami..xtahu larh npe..dia nie pun tkt juga dgn abg dia..xtahu npe dgn aku suka melawan tp dgn abg dia tauw pula senyap..si montel n si gemok..hahaha:P

nie larh adik bonsu kami yang nakal n rambut kerinting..hihi..umur dia baru 10 tahun..nama dia ayuni..kami selalu menyakat dia..kata dia hitam, rambut kerinting, gemok..n yang paling kami suka menyakat dia bila kami panggilan dia naka india huhuhu..dia nie lain ckt alau alik umah msti msti duit n yang jadi sasaran dia msti ayah kami n atuk kami...alau mx dgn mak kami gerenti mak kami xbagi nya..hihi..

nie larh keluarga bsar aku..aku sayang sangat dgn mak ayah aku n adik beradik aku..walaupun kadang2 kami bergaduh itu xbermakna kami benci..adat larh kan setiap adik beradik msti bergaduh kan..macam yang lain2 juga.saya sayang sangat dhn mereka semua..<3<3<3 :)

No comments:

Post a Comment